Ibland

Ibland, innan jag befinner mig framför ett tangentbord, eller med papper och penna i högsta hugg, inbillar jag mig att jag har saker att säga. Att jag har intressanta idéer och tankar. Och att jag har förmågan att förmedla dessa i skrift. Ibland.

Jag är inte riktigt klar över hur jag ska förhålla mig till det.

Men jag tror somliga kallar det hybris.

3 svar to “Ibland”

  1. kerstin Says:

    Matteus 5:15

  2. Strunta i vad det kan kallas. Eller vilket förhållningssätt som är ”lämpligt”.
    Skriv. Skriv. Skriv.
    Beteckningar och förhållningssätt är en mycket senare fråga.

Kommentera

